רונן צור: "מה שיפיל את נתניהו אלו השגיאות שלו עצמו"

אסתי פלד No Comments on רונן צור: "מה שיפיל את נתניהו אלו השגיאות שלו עצמו"

היועץ האסטרטגי רונן צור בראיון לקול חי: "לפיד הפך להיות הבית גם של אלו שלא חשבו להצביע לו בעבר. כל אחד מהם הבטיח להחליף את נתניהו ואי אפשר לעשות את זה עם 13-15 מנדטים. אבל לדעתי זה אפשרי עבורם להגיע ליותר מזה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועץ האסטרטגי רונן צור בפרשנות על המצב הפוליטי בגוש השמאל: "גוש השמאל עובר ניקוי של שחקנים שבעבר היו חלק ממנו והשפיעו, ועכשיו הם מפנים את מקומם. לפיד ירוץ בראש הגוש הפעם. חובת ההוכחה לאתגר את נתניהו תהיה עליו. לצידו תהיה מיכאלי שהפיחה רוח חיים בעבודה. לצד זה יש שחקנים חדשים. חילופים של ההגמוניה".

בשיחה עם אבי מימרן, יעקב ריבלין ואבי בלום במהדורה המרכזית, אומר צור: "לפיד הפך להיות הבית גם של אלו שלא חשבו להצביע לו בעבר. כל אחד מהם הבטיח להחליף את נתניהו ואי אפשר לעשות את זה עם 13-15 מנדטים. אבל לדעתי זה אפשרי עבורם להגיע ליותר מזה".

לדבריו "מה שיפיל את נתניהו אלו השגיאות שלו עצמו. הקורונה לא פועלת לטובתו. שיעור המתחסנים היה הקלף המנצח וכרגע לא ניתן לדעת אם זה יעבוד לטובתו או לא, כי אי אפשר לדעת מה יהיו אחוזי ההתחסנות סמוך יותר לבחירות ואיך זה ישפיע על התחלואה". צור מוסיף כי "אף אחד מהקמפיינים לא מציג מולו כרגע את הכישלון הזה".

על הפנייה של ראש הממשלה לציבור הערבי, אומר צור: "נתניהו הבין שיש לו קרע עמוק בימין, עם בנט וליברמן – אז הוא הלך לערבים. הפוליטיקה היא ברית של אינטרסים. הוא היה חייב להביא מאגר מנדטים שיביא לו 61".



0 תגובות